czwartek, 24 maja 2012

Ostatnio zainteresował mnie pewien produkt...

Ostatnio zainteresował mnie pewien produkt, a mianowicie... Rajstopy w sprayu! Jest to fluid w sprayu specjalnie opracowany z myślą o nogach. Nogi wyglądają wspaniale, są gładkie i seksowne, nie tracąc przy tym uczucia lekkości i swobody - nawet w upalne dni. Bez skazy, bez zarzutu, zdrowo wyglądające nogi: jedwabne w dotyku i optycznie wyszczuplone. Fluid w sprayu zawiera puder oraz cząsteczki jedwabiu. Dodatkowo został wzbogacony witaminą K, która łagodzi występowanie żylaków, siniaków i blizn. Po wyschnięciu Fluid w sprayu nadaje efekt przypominający pończochy. Produkt dostępny w czterech odcieniach: jasny, naturalny, jasny brąz i ciemny brąz.

Cena tego cacka wynosi za butelczkę 85g - 50 zł

Oto opinia kogoś innego niż mnie, żeby nie było oszustw:


  • Rewelacja!! Polecam!
  • Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu Jest to zdecydowanie mój KWC. Zdecydowałam się na zakup tego sprayu ponieważ wybierałam się na wesele, a ze względu na to ze straszliwie nie lubię rajstop, oraz na ciąże opalanie również nie wchodziło w grę. trochę nie wiedziałam czego się spodziewać ale po użyciu byłam pozytywnie zaskoczona.

    plusy:

    + łatwa aplikacja, wystarczy równomiernie wetrzeć go w skore. mi nie sprawiło to najmniejszej trudności
    + nie pozostawia smug,
    + szybko się wchłania
    + nie brudzi ubrań, jest trwały
    + łatwo zmyć, wystarczy ciepła woda z mydlem
    + bardzo wydajny produkt
    + ładnie kryje drobne niedoskonałości,
    +wygląda bardzo naturalnie, ładnie się "łączy" z moja naturalna karnacja. po jakimś czasie od użycia mam wrażenie ze tak jakby "wtapia się " w skore i wygląda jeszcze bardziej naturalnie


    minusy:

    - jedynym minusem dla mnie jest cena, a ze nie mam przekonania do kosmetyków z allegro kupuje po cenie drogeryjnej 48.90 zł"
Więc sami oceńcie ten produkt.
Oto jak mniej więcej wyglada.

 Sally Hansen, Airbrush Legs (Perfekcyjne nogi - rajstopy w spray'u)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz